17.8.11

Σουμάχερ: Θα αγωνιστώ και το 2012!

Ο 42χρονος Γερμανός αναγκάστηκε να διαψεύσει τις φήμες που τον ήθελαν να αποχωρεί στο τέλος του χρόνου για δεύτερη φορά από την ενεργό δράση.



Ο Σουμάχερ που ετοιμάζεται να γιορτάσει στο Σπα την επέτειο των 20 ετών από την πρώτη του συμμετοχή σε GP δήλωσε σχετικά με τα όσα λέγονται για επικείμενη αποχώρησή του στην επίσημη ιστοσελίδα της Mercedes: «Σε πείσμα κάποιων αστείων δημοσιευμάτων και ανόητων αναληθών ιστοριών είμαι υποχρεωμένος να επαναλάβω ότι θα αγωνίζομαι το 2012 είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Εγώ θα αγωνιστώ του χρόνου και το καλό είναι ότι έχω υποστήριξη από τους οπαδούς μου, την εταιρεία και ειδικά από την ομάδα. Όλοι θέλουν να παραμείνω και εγώ ανυπομονώ για την νέα σεζόν».

Το καλύτερο αποτέλεσμα για το Σουμάχερ φέτος ήταν η 4η θέση στο Καναδικό GP
ενώ στις περισσότερες των περιπτώσεων τόσο στις δοκιμές όσο και στους αγώνες ο teammate του Νίκο Ρόσμπεργκ τον υποσκελίζει.

Στη Mercedes έχουν εναποθέσει τις ελπίδες του στη νέα χρονιά καθώς αναγνωρίζουν ότι φέτος η MGP W02 δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστική στις κορυφαίες ομάδες.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
��������� | Contact | Widgets | Terms of Use