3.9.11

«Οι περισσότεροι με έμαθαν από τη σχέση μου με τον Τζεμπούρ»

Την ενοχλεί που οι περισσότεροι την έμαθαν μέσα από την σχέση που διατηρούσε με τον Ράφικ Τζεμπούρ. Ο λόγος για την Βαλεντίνα Τσεπάνου η οποία μίλησε στην κάμερα του Star για τον Αλγερινό ποδοσφαιριστή και τα επαγγελματικά της.



«Δυστυχώς για μένα ο περισσότερος κόσμος με έμαθε μέσα από μια σχέση μου. Έχω κάνει κάποια πράγματα στην καριέρα μου, μπορεί να μην είναι πολλά αλλά έχω κάνει και γι’ αυτό με ενοχλεί. Ναι έχουμε χωρίσει.
.
Φτάνει πια με αυτό» ανέφερε το σέξι μοντέλο από την Μολδαβία. «Μου είναι δύσκολο να φύγω από την Ελλάδα. Θέλω να εξαντλήσω τα πάντα, θα πηγαίνω σε όλα τα casting και αν δεν γίνει κάτι, θα φύγω. Βέβαια δεν θα έλεγα όχι για ένα ρόλο σε κάποια ταινία».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
��������� | Contact | Widgets | Terms of Use