30.8.11

Λόγκαν: "Τεράστια ομάδα, τεράστιος προπονητής!"

Γεμάτος με όνειρα και φιλοδοξίες κατέφθασε -με καθυστέρηση- στη χώρα μας, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του πρωταθλητή Ευρώπης Παναθηναϊκού, Ντέιβιντ, Λόγκαν, ο οποίος στις πρώτες του δηλώσεις επί ελληνικού εδάφους εξέφρασε τον θαυμασμό του για το "Τριφύλλι" αλλά και τον Ζοτς.


Ετσι, μετά από...σαράντα κύματα ο Αμερικάνος με πολωνική υπηκοότητα γκαρντ βρίσκεται πλέον στην Ελλάδα για λογαριασμό της "πράσινης" ΚΑΕ, με τον ίδιο να μην ξεχνάει και τους ένθερμους φίλους της ομάδας, που όπως δήλωσε ανυπομονεί να παίξει γι' αυτούς! Παράλληλα, τόνισε ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη στιγμή της καριέρας του, με τον ίδιο να είναι πανέτοιμος να αρπάξει την ευκαιρία "από τα μαλλιά" και να προσπαθήσει να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό να σηκώσει ακόμη περισσότερους τίτλους!

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο νεοαποκτηθείς άσος του Παναθηναϊκού:

"Ευτυχώς, τα πάντα τελείωσαν! Ηρθα στην ομάδα που ήθελα να συνεχίσω την καριέρα μου. Η μεταγραφή μου κράτησε πολύ καιρό, αλλά το θέμα είναι πως τελικά ήρθα"

Για το εάν φοβήθηκε πως μπορεί να χαλάσει η μεταγραφή του:
"Ποτέ δεν πίστεψα πως η Κάχα θα άλλαζε την απόφασή της και δεν θα με άφηνε να έρθω στον Παναθηναϊκό. Επρεπε να περιμένω, να κάνω υπομονή για αρκετό καιρό, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις. Και εγώ και η Κάχα θέλαμε το διαζύγιο και ήξερα πως ο Παναθηναϊκός θα με περίμενε. Από τον Ιανουράριο τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά. Αξιζε, όμως, τον κόπο η αναμονή. Θέλω, τώρα, να αρπάξω την ευκαιρία".

Για τους στόχους του με την νέα του ομάδα:
"Θέλω να τη βοηθήσω την ομάδα. Ξεκινά μια καινούρια χρονιά. Πρόκειται για ένα νέο ξεκίνημα για εμένα, σε μια τεράστια ομάδα, με έναν τεράστιο προπονητή. Ασφαλώς και θέλουμε να πάρουμε και φέτος την Ευρωλίγκα, όπως και πέρυσι. Ξέρω πολύ καλά πως αυτός είναι ο μεγάλος στόχος του Παναθηναϊκού κάθε χρόνο. Η ποιότητα της ομάδας είναι πολύ μεγάλη, ελπίζω να μπορέσω να προσαρμοστώ όσο το δυνατόν γρηγορότερα, για να βοηθήσω άμεσα. Από την Πέμπτη ξεκινά η προετοιμασία, σιγά σιγά θα μαθαίνω όλο και περισσότερα".

Για τον Παναθηναϊκό:
"Είναι η μεγαλύτερη ομάδα που έχω παίξει στην καριέρα μου. Θέλω να συνεχίσω να τη βοηθάω να παίρνεις τίτλους. Πρέπει πρώτα να καθαρίσει το μυαλό μου, για να καταφέρω να καταλάβω σε ποια ομάδα έχω έρθει. Είναι πολύ μεγάλη ευκαιρία για εμένα. Είναι αυτό που είπα πριν, έχει έναν τεράστιο προπονητή".

Για τον κόσμο:
"Πρόκειται για εξαιρετικούς οπαδούς. Ο κόσμος ξέρει να στηρίζει την ομάδα. Εχω παίξει ως αντίπαλος, γνωρίζω την έδρα και ανυπομονώ να έχω αυτούς τρους φιλάθλους στο πλευρό μου".


www.Superbasket.gr

>Αν είσαι ΤΕΡΑΣ του Στοιχήματος τότε κανε κλικ Εδώ....BetBeast.com
>Η SWISS σας προσφέρει ταξίδια για δύο άτομα! Εγγραφείτε τώρα και κερδίστε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
��������� | Contact | Widgets | Terms of Use