30.8.11

Πρώην "κουνελάκι" εξομολογείται: "Δεν είχα λόγο να ζω"

Για την επιλόχια κατάθλιψη μίλησε η Kendra Wilkinson για πρώτη φορά μετά τη γέννα του γιου της, Hank.


Η ίδια, δύο χρόνια μετά τον τοκετό, δήλωσε πως πλέον έχει επιστρέψει σε αυτά που έκανε παλιότερα ενώ ξεπέρασε την κατάθλιψη που τη βασάνιζε.

Δε δίστασε μάλιστα να αποκαλύψει πως νιώθει πολύ όμορφα που ποζάρει ξανά με μπικίνι και απέκτησε την καλλίγραμμη σιλουέτα που είχε τα προηγούμενα χρόνια.

"Ήταν πολύ άσχημη περίοδος αλλά όχι με την έννοια ότι θα έβλαπτα την οικογένειά μου. Είμαι πολύ καλή μάνα και έκανα αυτό που έπρεπε ωστόσο ήμουν πολύ θλιμμένη", είπε το πρώην κουνελάκι.

Συμπλήρωσε δε πως η μητρότητα είναι μια πολύ μεγάλη ευκαιρία και πως προέκυψε μέσα σε ένα βράδυ.

"Μετά που γέννησα δεν χτένιζα τα μαλλιά μου, δεν βούρτσιζα τα δόντια μου, δεν έκανα μπάνιο. Κοίταξα μια μέρα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και είδα πόσο στεναχωρημένη ήμουν. Σκέφτηκα τι λαμπερή ζωή είχα στο Los Angeles και πως δεν την είχα στην Indianapolis. Ώρες ώρες σκεφτόμουν πως δεν είχα λόγο να ζω", γράφει στο βιβλίο της με τίτλο Being Kendra: Cribs, Cocktails, and Getting My Sexy Back


Kendra Wilkinson on Dancing With the Stars by PlayboyTV

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
��������� | Contact | Widgets | Terms of Use